Gå til innhold

BMW E39 Kode om el-vinduer..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan kode om el-vinduer her inne, eller vet hva man skal forandre på, og evt hvor...?

Her er poenget mitt: Hadde en 97.mod E39 525 TDS, med el-vindu.. Den fungerte på den måten at om jeg åpnet sjåførdøra eller passasjerdøra foran, så kunne jeg trykke på auto-opp på vinduene når jeg gikk ut av bilen, og vinduene gikk igjen...

Har solgt den, og kjøpt en 02.mod E39 530d, og der stopper auto-funksjonen om jeg åpner døra mens de går på auto, eller om døra er åpen så fungerer ikke auto-funksjonen i det heletatt, og jeg må "følge" vinduet helt til topps med bryteren manuelt...

Noen som vet om det går an å kode om dette på noen måte...? :)

Jeg vil ha vinduene til å fungere på "gamlemåten" på min 02.mod 530d....... :)

Har en link til noe rundt temaet her, men ikke noe konkret om hvor jeg får ordnet dette...:

http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/zinfo/SCM0694SFB001513301.htm

Skrevet

Da er vel bare jævelskapen at du som kan da diagnose sikkert bor langt unna meg...? :P

du som er så glad i langturer ned hit kan vel svippe en liten tur ned til Oslo ? :-P

Skrevet

Hæhæ, du sier noe der, Stig! ;) Nei det er bare for å hente gull det... ;) Må vel sikkert nedover om en liten stund og hente komplett M-Tech hos Ole oxo, så får se om jeg ikke kan få hørt med noen på den turen evt... :)

Skrevet

Azeton: Ja det fungerer på min 02.mod oxo om jeg lukker døra først, men på 97.mod så funka auto uavhengig av om døra var åpna eller om den ble åpnet mens vinduet gikk på auto, og det er det jeg savner... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...