Gå til innhold

E90 ulyd.. Hjelp!

etz
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har en ulyd i bilen min etter jeg monterte coilovers som jeg ikke klarer å finne ut av.. Har skiften støttestagene til stabstaget, stabstag foringer og topplager, men er der fremdeles. Eneste jeg la merke til er når vi byttet topplager å strammet bolten på topp så mye som det går får vi fremdeles yderst lite bevegelse på den å har konkludert med at det er derfor. Er sånn på begge sidene, å kom rett etter montering av nye dempere. Riktig montert er det også. Noen som har noen inspill på hva jeg kan gjøre før å få vekk bevegelsen i topplagret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ett tilsvarende problem på min E91, og hadde den innom på flere verksteder som ikke fant ut noe.. Til slutt fikk jeg hjelp av en privat Bmw guru som fant ut at det var slark i en foring i nedre-bakre bærearm forran. Funket å bytte den :) Synes det er rart at ikke verkstedene klarer å finne sånt. Stoler ikke på de lenger. Bare masse læregutter med tidspress der virker det som :/ Synes verkstedene burde begynt å se litt mindre på klokka, og litt mere på kundeservice og kvaliteteten på arbeidet..

De samme verkstedene jeg var innom mente forresten av vinglingen/sporingen jeg klaget på var fordi jeg hadde så breie dekk.. (Standar 235/35-19 og 265/30-19).

Irriterer meg at ett BMW verksted kommer med sånn svada, for det er jo en normal dekk dimmensjon mange biler kjører med uten at bilen vingler/sporer.. Dette forsvandt også med bytte av den ødelagte foringen. Så nå er det null sporing! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...