E21noob Skrevet August 16, 2014 Share Skrevet August 16, 2014 Har funnet en girkasse jeg skal kjøpe fra england. Noen som har noen gode tips toåil transport selskap som kan ta den med over for en rimelig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21noob Skrevet August 19, 2014 Forfatter Share Skrevet August 19, 2014 Fant disse: www.accelerator.no Virker rimelige, hjelpsomme, og hyggelig så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 jeg betalte 700kr for frakt med dhl, men da ble kassa levert ferdig embalert klart til sending på terminal i england tot med pall og kasse ca 50kg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21noob Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 Takk. Det var jo MYE billigere enn det jeg har funnet til nå... Tok du kontakt med DHL i UK eller i Norge? Hvordan kom du utenom imprt gebyrer etc? Bare mva utlegget er mer enn du betalte, så kommer det 900kr i gebyrer + pris for selve frakten. 3500 til sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 jeg kjøpte kassa av en privat fyr, å ikke minst kassa var uten forsikring, så jeg slapp moms å alt som var jeg veit ikke åssen han ordna det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 hørte på ei kasse på ebay nå å, det var 95 pund i frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21noob Skrevet August 29, 2014 Forfatter Share Skrevet August 29, 2014 Helsike, det er bra. Endte på 210 pund, men det er mulig jeg får et import problem. Gidder du spørre han du kjøpte av? Kom den på pall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Er det via eBay? Jeg sender alltid melding til selger på ting med dyr frakt så ordner de billigere Forrige gang var frakt på 1700, endte på 270 etter å ha kontaktet selger. Han sa det tok litt lengre tid, men fikk den etter bare 4 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 29, 2014 Share Skrevet August 29, 2014 Helsike, det er bra. Endte på 210 pund, men det er mulig jeg får et import problem. Gidder du spørre han du kjøpte av? Kom den på pall? den kom på pall, levert på døra her på jobben faktisk, men han selgeren leverte den selv på pall hos selskapet da, ei kasse veier ikke så mye vøtt, men tok en god stund før jeg fikk den , gikk 2 uker el no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21noob Skrevet August 31, 2014 Forfatter Share Skrevet August 31, 2014 Ja ok hvis han leverte den på pall hos transportør og du fikk levert på jobben forklarer det kanskje litt. Nei var ikke ebay. Kjøpte av en kar direkte via et annet forum... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå