Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Rust i framskermer og dører. Lakkrust på bakluke. Bør taes fortløpende så det ikke graver seg inn i stålet. Er grei under. Fikk ikke annmerkninger på eu. Eller litt stein sprut på panser. El vindu forran. Armlene. Nedfellbare seter. Rollo. Rullegardin i bakluke. Netting fra setet og opp til tak. Dobbel takluke. Avtakbar krok. El speil. Oppvarmet spylerdyser og lås på førerdør. Sentral lås fjernstyrt. Alarm. 2 nøkler. Integrert barnesete bak. Cruisekontroll, ikke koplet opp siden den har vært automat. Tror ikke jeg kommer på mere.

Tar imot bud. Ser for meg rundt 15000,- pga dieselpumpen må byttes eller justeres på sikt.

Motor er forresten byttet. Den har gått 256000 nå. Den gamle følger med. En dyse er defekt på den. Mangler dynamo og dieselpumpe.

Endret av tonyku
  • 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg bestillt time på Bmw i Tromsø igjenn for justering av dieselpumpen. Da skal den bli 100%. Prisen på bilen blir jo selvfølgelig helt annen etterpå. Nye fram dempere er også bestillt fra statene.

Skrevet

Den er til salgs ja. Men driver å retter diverse småfeil nå. Var ikke helt fornøyd med bud knapt over vrakpant.

Skrevet

Små feil? Får du sendt melding på 93963397? Er interessert

Står i annonsen.  Luker ut diverse useriøse kjøpere så prisen er satt.

Svarer hyppig på PM og i tråden.

• 4 weeks later...
Skrevet

Kjøpt delebil nå med motor og pumpe som er i orden. Får se når jeg får byttet dette om prisen blir en annen. Føler at jeg gir bort bilen bare pga pumpa.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...