///M-524td Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Desember 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2014 Beklager seint svar. Nei jeg har den enda heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-524td Skrevet Desember 7, 2014 Share Skrevet Desember 7, 2014 Hvordan er den for rust da? Utstyr? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Desember 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2014 (endret) Rust i framskermer og dører. Lakkrust på bakluke. Bør taes fortløpende så det ikke graver seg inn i stålet. Er grei under. Fikk ikke annmerkninger på eu. Eller litt stein sprut på panser. El vindu forran. Armlene. Nedfellbare seter. Rollo. Rullegardin i bakluke. Netting fra setet og opp til tak. Dobbel takluke. Avtakbar krok. El speil. Oppvarmet spylerdyser og lås på førerdør. Sentral lås fjernstyrt. Alarm. 2 nøkler. Integrert barnesete bak. Cruisekontroll, ikke koplet opp siden den har vært automat. Tror ikke jeg kommer på mere. Tar imot bud. Ser for meg rundt 15000,- pga dieselpumpen må byttes eller justeres på sikt. Motor er forresten byttet. Den har gått 256000 nå. Den gamle følger med. En dyse er defekt på den. Mangler dynamo og dieselpumpe. Endret Desember 7, 2014 av tonyku Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 Da har jeg bestillt time på Bmw i Tromsø igjenn for justering av dieselpumpen. Da skal den bli 100%. Prisen på bilen blir jo selvfølgelig helt annen etterpå. Nye fram dempere er også bestillt fra statene. ///M-524td reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedesbenz4ever Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Er denne til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Desember 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2014 Den er til salgs ja. Men driver å retter diverse småfeil nå. Var ikke helt fornøyd med bud knapt over vrakpant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedesbenz4ever Skrevet Desember 24, 2014 Share Skrevet Desember 24, 2014 Små feil? Får du sendt melding på 93963397? Er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Desember 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2014 Små feil? Får du sendt melding på 93963397? Er interessert Står i annonsen. Luker ut diverse useriøse kjøpere så prisen er satt. Svarer hyppig på PM og i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedesbenz4ever Skrevet Desember 24, 2014 Share Skrevet Desember 24, 2014 Går bilen som den skal nå? Eu? Holder til? Laveste ved salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Kjøpt delebil nå med motor og pumpe som er i orden. Får se når jeg får byttet dette om prisen blir en annen. Føler at jeg gir bort bilen bare pga pumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg