stiianl Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Vurderer nå å selge/bytte E36'en min. Km: 185.000. modell: 1991 pris: Gi bud! (må ikke selges så skambud er ikke vits) Eu ok: 10.15. Har kjøpt på den mye den siste tiden. Frontfanger Nyrer og nedre grill Grillramme Frontlykter LMM Lamdasonde Luft og bensinfilter Diff (25% sperre) Gs retro med sonar dekk Ta technix coilovere er på vei fra tyskland nå Gs performance topplager forran og bak (justerbart forran) Negat: litt rust nedenfor bagasjeluke, litt på venstre hjulbue og førerdør. Dette er bare overfladisk så ingenting kritisk. bærende rust er minimalt, siden sist jeg så under bilen. Litt småriper og "parkbulker". Aner ikke hvor de kom fra, dette var før min tid. Villig i å bytte i 200sx, e36 328/m3 og muligens e30. Kan komme med mellomlegg fra min side om dette blir nødvendig. Send meg Pm eller melding på: 46968634 Helst ikke ring mellom 0800-1600 da jeg er på skole/jobb. Dette er skrevet av joakinn her på forumet. Pga at han ikke fikk logget inn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Må vell ha en ca. pris du har tenkt deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiianl Skrevet August 18, 2014 Forfatter Share Skrevet August 18, 2014 Hadde tenkt rundt 55. Tar det derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiianl Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 fortsatt til salgs. 50k eller bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nardo Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 tror denne er solgt, fordi den låg på finn også, men er fjernet derifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå