asdffff Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 God kveld. Var ute å kjørte med bilen min i går kveld (e46 320IAT). Pluttselig merker jeg at bilen begynner å lugge litt, og at den rett og slett ikke går som den skal. Jeg kjører videre, dum som jeg er og tenker ikke så mye på det. Etterhvert blir luggingen mer intens, spesielt hvis jeg gir litt gass. Brått kommer det en dyp rumle lyd ca midt fra bilen. Nesten lik lyd som når man slurer med clutch. Jeg stopper opp og tar en titt. Prøver å kjøre videre og lyden kommer igjen og igjen. Jeg måtte hjem, så jeg kjørte den ekstremt forsiktig og låste den i fjerde gir. Da gikk bilen jevnt og fint hele veien hjem. I dag har jeg sett litt mer på det, og ser nå at bilen spytter ut veldig mye hvit eksos, selv når den har stått og gått varm. Det virker også som om det kan være litt mye oljetrykk? Oppå alt dette begynte brått lampa for kjøleveske og lyse, og jeg ser at det ikke er noe vann i ekspansjonstanken. Gåen toppakning? Men vil bilen begynne å lugge hvis jeg har dårlig topp? Og hva kan den slure lyden være? Syntes det er litt for tilfeldig hvis toppen min går samtidig som f.eks diffen. Setter veldig stor pris på all hjelp, og beklager på forhånd for et litt dårlig formulert innlegg. (skriver litt i all hast) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå