tommy_ve Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Mener jeg såg tidligere at denne var solgt? Mye er prisen kommet til nå evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks69 Skrevet September 5, 2014 Forfatter Share Skrevet September 5, 2014 Mener jeg såg tidligere at denne var solgt? Mye er prisen kommet til nå evt? Hei, den var ikke solgt! fikk bare ikke redigert innlegget! næææh, ønsket pris er egentlig 10k. men høystbydende over 8k stikker av med den! Var en som skulle ha den egentlig, men han trakk seg.. Men alle bud skal jeg tenke på, så er bare å slenge inn ett om du ønsker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Frakta som drar ned endel i denna samenhengen desverre, holder til i sogn og fjordane så ser for mg en fin prislapp på totalen:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks69 Skrevet September 6, 2014 Forfatter Share Skrevet September 6, 2014 Frakta som drar ned endel i denna samenhengen desverre, holder til i sogn og fjordane så ser for mg en fin prislapp på totalen:/ Ja det er denna hersens fraktprisen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks69 Skrevet September 6, 2014 Forfatter Share Skrevet September 6, 2014 Btw: Langt i fra ålesund du bor da? kan ko eventuelt slenge på hardtopen og kjøre til ålesund og demontere den der forså overlevere den til deg om det slulle være intresse for det ellerno! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Dukket opp en i bergen til 5 lapper, matcher du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks69 Skrevet September 6, 2014 Forfatter Share Skrevet September 6, 2014 Dukket opp en i bergen til 5 lapper, matcher du? Haha, nei da får du bare kjøpe den altså! Jeg går ikke ned under min egen kostpris! værtfall når det ikke er mange av disse igjen i omløp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Ser den, den er nok verdt prisen du skal ha sånn sett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks69 Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks69 Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 NYPRIS!!! HBO 5.000,-!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå