Geir Einar Helgeland Skrevet August 22, 2014 Skrevet August 22, 2014 Heisann, har montert coilovers på min bmw e46, men må skaffe meg ny sånn gummi underlag til fjæra bak! Hvor skaffer jeg det? Og er det den 5mm shimsen dere bruker eller den som ser sånn tapp på? Har hørt mye forskjellige meninger på det, men for min del så fikk ikke den tappen plass inni fjæra. Litt knotete fortalt men håper noen skjønte det hehe
Odd-M Skrevet August 22, 2014 Skrevet August 22, 2014 BMW, Koed, GS, Schmeidmann osv. skaffer delen du vil ha. Skjønner ikke bæra av hva du mener med 5mm shims eller en tapp.
Geir Einar Helgeland Skrevet August 23, 2014 Forfatter Skrevet August 23, 2014 Det jeg mente med det er at når orginal fjøra står der er det to sånne gummi greier på den, en oppe og en nede. Når man googler delenr på dem får man opp at Dette er med tapp: Og dette er den 5mm shimsen:
bmwe46coupe99 Skrevet August 23, 2014 Skrevet August 23, 2014 Bruk den "5mm shimsen" som du kaller det oppe og så har du den justeringsskruen nede uten noen av de tappene
Geir Einar Helgeland Skrevet August 23, 2014 Forfatter Skrevet August 23, 2014 Da stemmer det ikke med Tuv papira da? Står jo forklart at justeringsskruen skal være på topp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå