BMW89 Skrevet August 22, 2014 Skrevet August 22, 2014 Hei som noen vet har jeg en preface IX. og saken er at org motoren har gått. jeg har fått tak i en facelift motor og putten den i. brukt alt det gamle fra tenning og ledningsnett. og bilen starter og går men er ikke helt 100. Så det jeg lurer på er om det er stor forskjell på selve motorene ? altså comp eller noe ?? vil den kunne gå opptimalt ? vurderer datasprut for og senere bygge om til B27 og kompressor. men vil eu godkjenne bilen først. Samtidig lurer jeg litt på hva som er vanlige innpresse på denne bilen ? Har satt på noen 16x8 Et30 på den forran nå og det ser ut til og bli litt mye.
BMW E30 325 Skrevet August 25, 2014 Skrevet August 25, 2014 facelift motor og preface motor skal fungere "likt" med komplett preface motorsyring, eller komplett facelift motorstyring, om alt blir gjort skikkeligorg innpress på ix er vel et 25
BMW89 Skrevet August 25, 2014 Forfatter Skrevet August 25, 2014 Tusen takk så inpresse både for og bak er et25 ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå