Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg lurer på hva slags problemer jeg vil støte på ved å skifte fra M20 til M50. Har prøvd å søke her på forumet, men finner kun et par tråder som lurer på nøyaktig det samme som meg :P

Lurer på å handle en E34 med havarert M20B20 og vil helst sette i en M50 (gjerne B25) om jeg først skal til med noe motorbytte.

Skrevet

Ingen som har noen åpenbar peiling? Planen (om det blir noe av) er å få tak i en M50 med girkasse slik at jeg slipper å styre med svinghjul og starter. Muligens lengden på kassa og? Og er flensen til mellomakslingen like på M20-biler og M50-biler?

Hvordan blir det med det elektriske? Kan ikke tenke meg at det er plug and play :P

Skrevet

Jeg har gjort dette. Du behøver koblingsskjema fra m20-m50 (ledningene i OBD kontakten må kobles om IKKE FARVE MOT FARVE) Jeg har loka bort koblingskjemaet, men det lar seg nok gjøre å få fatt i dette. Jeg husker og at det var noe knot med travers, ikke rare greiene bare litt filing mener jeg og huske.

Du ser linken på ombygget under teksten her:)

Skrevet

Se der, ja :) Er koblingsskjemaet noe du kan få fatt på igjen? Ser i tråden din at brukeren Astri hadde skjemaet, men tydeligvis har ditcha bimmers.no :P

Skrevet

Hei, jeg tror ikke jeg finner koblingskjemaet igjen, men man finner nok koblingskjema på nett etter mye leting.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...