crist Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 (endret) ... Endret April 27, 2015 av crist MarcusJansen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusJansen Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Eg e veldig interessert i felgene, hvor holder du til ? Mulig og sende dem ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Fyren er polsk og bor i Oslo/Osloområdet. Veldig grei å handle med! Handla et nytrukket M-tech2-ratt av han for en tid tilbake, var null trøbbel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusJansen Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Godt og høre da fikser han nok frakt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crist Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 Eg e veldig interessert i felgene, hvor holder du til ? Mulig og sende dem ? pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crist Skrevet September 14, 2014 Forfatter Share Skrevet September 14, 2014 Opp VetleMB reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrikmork Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Er interessert i bbs rc felgene dine. Kan jeg komme å se på dem. Holder til o Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crist Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 Er interessert i bbs rc felgene dine. Kan jeg komme å se på dem. Holder til o Oslo. pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crist Skrevet September 27, 2014 Forfatter Share Skrevet September 27, 2014 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crist Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Power Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Er felgene høyglanspolert uten klarlakk på leppene? Når er de lakkerte/høyglanspolerte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crist Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 pm. M6 Power. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Power Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Jeg tenkte på RC felgene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crist Skrevet Oktober 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2014 Jeg tenkte på RC felgene?? Perfekt stand, du kan komme å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crist Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå