Benjamin Kristiansen Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 først og fremsthttp://www.elutstyr.no/biltilpasset/bmw/1-serie/connect-ma15007-t-radioadapter-dobbel-din-bmw-1-serie-04-11-3-serie-08.htmlpasser denne ?hvor får jeg tak i ombygging til setevarmer isåfall ?noen som vet om en ramme som passer der klima skal stå, siden jeg har manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Gustav Baklid Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 Det var labert med svar her gitt.Endte du opp med noen løsning? Enkelte steder har jeg det man får ny askeskuff som er litt mindre, hvor det er plass til knapper til setevarmer i tillegg.Alternativt finnes det hauger av 2-Din rammer som har klima øverst. Både manuell og auto.Om det derimot er noen som har kommet over en 2-din ramme med klima i midten, og setevarme nederst er jeg villig til å bytte i en haug med hønsetenner. Evt. cash hvis det er å foretrekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Juli 4, 2015 Share Skrevet Juli 4, 2015 Er ikke disse her greie nok? For E87 blir klima øverst, 2-din i midten, setevarme nederst. Det er plass til alt uten å bruke askeskuffen, men altså ikke 2-din øverst, som jeg kan forstå foretrekkes. Mener å ha sett det også, men finner ikke linken. Bjørn Gustav Baklid reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Gustav Baklid Skrevet Juli 4, 2015 Share Skrevet Juli 4, 2015 Nei det var det å finne den ramma igjen. Nå ser det riktignok ut til at jeg går for ramme uten plass til setvarme, og løser det problemet med nytt panel til klima. Det finnes visst noen som har med knapper til setvarmen. Kom over det da jeg gravde i tråden til bjoerneoen. Takk for linken. Tror jeg finner mer jeg har lyst på der Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå