Willersrud Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Trenger følgene til en e30 cab pre-facelift, send meg et pm eller sms på 99366573 om du har noe av dette: Forskjermer fremre midtkonsol. helst med hull til el vinduer tåkelys i bra stand skinn dørtrekk foran og bak bakfanger i chrome og hvis noen har et bra tak med hel bakrute så er jeg også int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svart Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Har el vindusheis, midtkonsoll m 3 hull til instrumenter og el vinduer, svart skinn f+bak. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet August 29, 2014 Forfatter Share Skrevet August 29, 2014 oppdatert lista litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Har sidespeil org svart plast elektrisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet September 7, 2014 Forfatter Share Skrevet September 7, 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks69 Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 har tak med hel å pen glassrute. bud over 8k ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 Tror jeg skal klare grave fram noen beige Dørsider, baksidetrekk og bakseter til cab. Kanskje i svart og. Usikker hvor mye av det jeg har Går billig ivaffall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Tror jeg skal klare grave fram noen beige Dørsider, baksidetrekk og bakseter til cab. Kanskje i svart og. Usikker hvor mye av det jeg har Går billig ivaffall hvis du har i svart skinn er det int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå