fuel2go Skrevet August 24, 2014 Skrevet August 24, 2014 Hei! Har 4 rørs bakpotte på min E46, men fangeren er standard, så løsningen er veldig enkel gjort, pottene er under fangeren. Det jeg da ser etter er annen fanger med diffuser som passer 4 potter. Jo billigere jo bedre! Bare og komme med forslag ! Takker på forhånd
Thundercoil Skrevet August 25, 2014 Skrevet August 25, 2014 Det letteste blir vel M-tech II, som den blå på bildet. Får tak i lik diffuser, bare med plass til eksos på begge sider.
fuel2go Skrevet August 25, 2014 Forfatter Skrevet August 25, 2014 Det letteste blir vel M-tech II, som den blå på bildet. Får tak i lik diffuser, bare med plass til eksos på begge sider. Jepp, Er det slik at uansett hvilken M-tech II fanger jeg kjøper, så skal en diffuser laget for denne fangeren passe?
Thundercoil Skrevet August 25, 2014 Skrevet August 25, 2014 Mer eller mindre, ja! Men ikke alt er laget for å passe, tydeligvis. Greit å tilpasse både fanger og diffuser, før lakk.
fuel2go Skrevet August 26, 2014 Forfatter Skrevet August 26, 2014 Mer eller mindre, ja! Men ikke alt er laget for å passe, tydeligvis. Greit å tilpasse både fanger og diffuser, før lakk. Skjønner! Takk for svar, da blir det nok m-tech 2 fanger med diffuser etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå