Johnbs Skrevet August 25, 2014 Skrevet August 25, 2014 Jeg har en Bmw e61 08 mod diesel som har gått 210 000 ca... Den står fortiden på verksted med havarert diesel pumpe,samt slakt register kjede. Verksted sa at jeg måtte bytte hele drivstoffsystemet (noe som kostet skjorta pluss litt til) å samt hele register kjede. Alt er nå reparert..men jeg er i tvil hva jeg skal gjøre. Når registre er slitt,å pumpa går t h.... Er motoren da slitt?? Bør jeg beholde bilen? Eller selge?? Er d noen som har ett godt råd til hva jeg gjøre??
Kennethe34 Skrevet August 25, 2014 Skrevet August 25, 2014 Uhyre sjeldent at det er noe annet galt med disse motorene enn registerkjedet (tenker på mekaniske deler i motor, ikke på motor). Nå som du har byttet det er det lite sannsynlig at du vil få flere problemer med motoren (igjen, selve motoren, tenker ikke på deler som står på den; turbo, dieselpumpe++)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå