Mattis Sannerud Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 har en e46 320 som er om bygdt til 328. lednings netten ble ikke skiftet. bilen starter å går med orginal 2 liter hjerne og etc. men prøvde å montere hjerne fra 328 med tenningslås, nøkkel. ews og hjernen uten hell. har noen no tips til hva som må gjørers? må jeg fjerne startsperren? og vil den bli fjerna vis jeg evt sendet den tl chiping, da bilen skal kompressor mates løpet av kort tid er kanskje det de beste? takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Har du kodet nøkkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Sannerud Skrevet August 26, 2014 Forfatter Share Skrevet August 26, 2014 nøkkelen skal være kodet til hjernen som fulgte med men kan prøve på det takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Har litt av samme problemet sjøl... Si ifra hva det viser seg å være da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Sannerud Skrevet August 26, 2014 Forfatter Share Skrevet August 26, 2014 jeg gir lyd ifra meg etter jeg har fått prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwPower! Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Tenker på og bytte til 325 i min 320..men går det overens med det gamle ledningnettet? er det bare rett ut med 2 litern og rett inn med 2.5 og koble opp ledningene? fant du problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Sannerud Skrevet September 3, 2014 Forfatter Share Skrevet September 3, 2014 ja er bolt on. har skaffa ews uten sperre så blir prøvd løpet av neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwPower! Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 funket det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Sannerud Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 har ikke fått ews`n enda står at den skal komme i morgen. gir lyd i fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå