tunnaracing Skrevet August 25, 2014 Skrevet August 25, 2014 Da har vi benka bilen . Resultatet er ikke helt korrekt da den mista kontakten med rulla ved 240 km !! blårøyken lå over hele verkstedet 376 hk 5000 omdr 647 nm !! 3899 omdr Dette er målt på hjula. Comp turbo , stor , 850 cc dyser og MS2 sprut, lader 1,2 bar tonyku reagerte på dette 1
Morty999 Skrevet August 25, 2014 Skrevet August 25, 2014 papirer? syns detta var merkelig like effekt og nm med så mye ladetrykk?
tunnaracing Skrevet August 25, 2014 Forfatter Skrevet August 25, 2014 Yes. Må ha en sammenheng med at den spant på rulla. Tru ikke den målinga er troverdig , den river seg på 4 på tørr asfalt
tunnaracing Skrevet August 27, 2014 Forfatter Skrevet August 27, 2014 Ska legge ut bilder i morgen, noe sjeldent med denna maskin i en e36 ! Morty999 reagerte på dette 1
stig. Skrevet August 28, 2014 Skrevet August 28, 2014 ja få ut noen bilder nå, så vi får se, skal bli litt artig og se en god gammal maskinist i en e36 det florerer jo av m50 turboer og m3 motorer i dissa, så bra noen tenkte litt annerledes
tunnaracing Skrevet September 1, 2014 Forfatter Skrevet September 1, 2014 Var på Frøya og rasa i helgen , detta funker og går som svarte , motor oppsett funker perfekt til drift ☺ Morty999 reagerte på dette 1
Loezor Skrevet September 1, 2014 Skrevet September 1, 2014 Hvordan er det med innmat, datasprut eller chip, maf sensor, og hvor har du fått grenrør fra? Har en E34 m30b35 som skal oppgraderes i vinter
tunnaracing Skrevet September 2, 2014 Forfatter Skrevet September 2, 2014 Original innmat , ms2 innsprut , 850 cc dyser , comp turbo m kjeramiske lager På eksos har jeg videreført rør fra original 3til1 opp til t4 flens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå