martinwenberg Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Ønsker 40/40 eller 60/40 til e30 sedan med 6'er motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 har noen ny senkefjærer bak liggende, mener de er supersport, vet ikke høyde på de og har ikke tuv papirer. kan eventuelt lese av nr'et på fjærenec:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Mener jeg har noen ubrukte FK fjærer liggende. Kan sjekke dette i morgen kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 28, 2014 Forfatter Share Skrevet August 28, 2014 Mener jeg har noen ubrukte FK fjærer liggende. Kan sjekke dette i morgen kveld. Sendt deg pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 31, 2014 Forfatter Share Skrevet August 31, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Jeg har 2 ubrukte Fjører til e30.. Fulgte med en delebil jeg kjøpte en gang! Tror det er senkefjører men ikke sikker. Kan prøve å sjekke det ut? De går billig om du vil ha de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Har kanskje noen brukte 60 Fjører liggende også. Men mulig jeg har solgt eller gitt de vekk tidligere! husker ikke.. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå