e46 330xd Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Hei! Har en 2002 e46 touring med navi hvor jeg ikke får inn radio..blitt verre og verre siden jeg kjøpte den ifjor, nå tar den ikke inn i det hele tatt. Også navigasjonen virker sjeldent og sporadisk..står bare "please wait a moment.." på svart skjerm. Og når den en sjelden gang funker, er den sykt treig med å laste land og byer på menyen, tar en evighet! Takker for tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 radio modulen er mest sansynlig gåen den sitter i bagasjennavigasjonen kan ha gammel kart data som gjør at den er treg eller så er det selve cd leseren i bagasjen som er moden for utskifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortstokk Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Fra og med i høst må du ha DAB+ og P13 for å få Radioresepsjonen. (Sorry, kunne ikke dy meg Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46 330xd Skrevet August 28, 2014 Forfatter Share Skrevet August 28, 2014 Hehe, santsant kortstokk! Takker for svar Djwik! Dette skal sjekkes opp. Kartdataen er ny, har brent en nyere kartversjon på plate. Funket bra til å begynne med! Så da er det kansje på tide å bytte ut dvd-spilleren ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå