MariusRoren Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Jeg har et sett med skrudde spacere 25mm som er akkurat litt for mye. Er det noen som har 15mm skrudde og har lyst til å bytte til 25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Jeg kan vurdere å kjøpe spacere i det minste om prisen er rett. hvordan type spacere er det? Tror ikke jeg vil bytte bort mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Har 4 stk 20mm skudde med navhull 72.4, fra h&r ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet August 28, 2014 Forfatter Share Skrevet August 28, 2014 Har 4 stk 20mm skudde med navhull 72.4, fra h&r ★sent from my wifi microwave★ Prøvde litt idag med spacere jeg laget selv på jobben, og tror jeg trenger 15mm max. Da ser det ut til at jeg har bittelitt poke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet August 31, 2014 Forfatter Share Skrevet August 31, 2014 Oop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet September 5, 2014 Forfatter Share Skrevet September 5, 2014 #Fridaybump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Hvor mye selger ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Du for? ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet September 6, 2014 Forfatter Share Skrevet September 6, 2014 Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå