Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Solgt


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Fekk såvidt testa bilen idag, tydelig att eg ikkje hadde full effekt men spant no på 2 og litt av 3 så er no håp :)

Fant fort ut att diffen var kobla feil så motor fekk ikkje speed pulse signal...

Ny test ved første anledning ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fekk eg låne ein jekk som var laga får å jekke på plass igjen kaross eller vanger av Aven Auto. Altso ein liten jigg, så da fekk eg flytta dempertårnet tilbake på plass der det skal vere for andre gang etter att AG's e34'n svekka dempertårnet mitt med sine 1000hk :P

No blir det rør fra buret og fram også :)

post-43414-0-42906100-1428171261_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg fått punkta på forsterkninger til tårna, var usikker på regler for rør fra bur til tårn så da la eg ei plate imellom så eg får skrudd i tilegg til sveisa...

Skal selfølgelig ha på plate på baksida også, blir litt styr men det blir som det blir...

Likt blei det heller ikkje men eg er ikkje flink på sånt så tenke funksjon før form, blir også laga ny frontramme i rør når eg får råd til det så da blir det rør fra tårn og nedi den også :)

Vurdere også nytt karosseri etterkvart, kanskje til 2016. For og få ein ny start og få gjort ting som eg vil, har litt meir erfaring no så mykje eg har lyst å ordne på :)

post-43414-0-25306200-1428356893_thumb.j

post-43414-0-55251600-1428356971_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blei så lei av å sjå på ein dritstygg girkasse tunell etter mykje skraping, dulting, prøving/feiling med brekk att eg tok rett og slett å skjulte den med noko greier eg fant i garaga...

post-43414-0-25787400-1428523155_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...