davidgranas Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Kjøpte min første Bil for noen månder siden, er ennå en stund til jeg har lappen så det gir meg litt tid til å tjene penger til diverse. dette er e ''langtids prosjekt'' for jeg tjener ikke så veldig mye. jobber i butikk og går skole. De fleste planene kommer sakte men sikkert Har også noen feilkoder som må fikses 4203 Glow Module Communication4507 Exhaust Gas Recirculation- Posative Deaviation or Air Mass too Low4212 Glow Plug Cyl 1 - Activation interrupted4222 Glow Plug Cyl 2 - Activation interrupted ny(brukt) LMM er bestillt og er på vei. Planer: Gjort(1)ikke(2)Bestillt(3) Felger,studs og lugs (2) Oransje Bilnklys med svart kant (1) Stero,sub (2) M-tech 2 (1) Coilovers (2) Lakkering av panser (1) Lakkere Nyrene (2) angel eyes CCFL (3) Hamann leppe eller CSL splitters (2) Polering (2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Så heil å fin ut denna David. Du sku hatt de 3 delte ac schnitzer felga jeg har liggende på denna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidgranas Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 LMM er byttet og ser ut ti, at det fungerte!! har fått glødeplugger men har ikke skiftet di ennå.. Fangeren er montert og klar til lakk sammens med panser og forskjermer. Blinklys er byttet. Angel eyes er bestillt men vart ''cob led'' jalla greier fra ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet Oktober 22, 2014 Share Skrevet Oktober 22, 2014 Hvor kjøpte du blinklysa? Og er det sota lykter? Hvor kjøpte du eventuelt de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidgranas Skrevet Oktober 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2014 Blink lysa er kjøpt på koed.no og nei lyktene er ikke sota. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidgranas Skrevet Mars 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2015 har ikke oppdatert noe på lenge med det har skjedd noe i hvertfall! Lakkert panser og skjermer, montert mtech 2 fanger og AE. har begynt på kjøretimer så håper økonomien strekker til coilover snart.. gjorde et forsøk på å kjøpe et sett med Rondell d58 felger men de kom aldri, så er noen kroner i minus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 følger med her! ^^ davidgranas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
davidgranas Skrevet Mars 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2015 har fått en del bremse deler som skal monteres og så har jeg fått kalipperlakk i fargen metallic carbon får se når jeg har mulig het til å skifte klosser og sko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå