Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde samme på min e39 520ia, den måtte ned i LAVT gir for å dra! fattet ikke hva det var som kunne være feil, fant ut at det kunne være vanos som var gåen! Byttet vanos pakningene, og bilen ble som ny, var en helt ubeskrivelig forskjell! 

Skrevet

• har vel omtrent samme problem med min 523, føler den er meget dau! men når jeg gir på kommer den sakte og sikkrt, akkuratt som om noe holder den igjen. kan det være vanosen altså?

Skrevet

Kan meddele at jeg skiftet plugger på min i går, og den våknet ganske bra til liv da.. Mangler fortsatt litt, håper jeg finner de siste igjen når jeg skifter belg etter lmm

Skrevet

Deg ;) Om du føler at bilen holdes igjen så kan det være tett katalysator. Man kan føle at bilen har pusteproblemer, og den vil etterhvert gå dårligere og dårligere.

Men siden du byttet kamsensor, byttet du til original eller uoriginal? De uoriginale har en tendens til å ikke fungere skikkelig, og vil dermed ikke fikse problemet. Har du kjørt en diagnose i etterkant av byttet?

Skrevet

hmm, så pluggene dine var litt av nøklen altså? :) fikk du bedre gassrespons og drag? :)

Ja, fikk bedre respons, og merkbart mer effekt i bunnen. Den slapp i ræva i våt rundkjøring uten clutch i andregir nå :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...