BMW_320icoupe Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Hei. Bilen min 2013mod Bmw F31 gikk tom for strøm og etter batteriet er ladet opp igjen, må nøkklen registreres for hver gang den skal brukes, og sentrallåsen virker ikke... reserve nøkkelen fungerer ikke i det hele tatt. Er det noen som kan hjelpe meg med et godt tips her? Mvh Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Har du comfort access? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet September 2, 2014 Forfatter Share Skrevet September 2, 2014 Hei. Litt usikker på spørsmålet ditt, jeg har ikke sensor på døren. Nå er jeg på jobb på sjøen så samboeren er hjemme med bilen, men sånn jeg har forstått det så må hun låse opp bilen manuelt og holde nøkkelen opp under rattstammen " registrere nøkkelen" for hver gang hun skal starte den. Kan det være batteriet i nøkkelen som er dårlig allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Oki, med comfort access lades ikke batteriet, det må byttes i ny og ne. Uten ca så lades batteriet i nøkkelterminalen. Mindre sannsynlig er problemer med antenne siden bilen er så ny. Stikk innom BMW og be de lese av nøkkelen i BMW service terminalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå