bmw m-power Skrevet September 4, 2014 Skrevet September 4, 2014 Hei, sliter med at det spruter diesel ut av returslangene inn på dysene på min bmw e46 m47d20 motor. Prøver jeg å kjøre med bilen så hopper retur slangen av og lekker diesel som f*** Dieselen kommer i samme retning som pila på bildet.
Thundercoil Skrevet September 4, 2014 Skrevet September 4, 2014 Hvordan har du funnet ut dette? Har du tatt av returslangen og sett at det spruter ut fra selve slangen, eller bare stopper du bilen og ser at slangen er av og at det er masse dieselsøl? Og skjedde det av seg selv, eller har du byttet slanger eller demontert noe i det området, i det siste? Det bildet du viser, er vel lånt fra en annen tråd, som jeg så du skrev i. De slangene på bildet ser i hvert fall ikke original ut, etter min mening. Skal være et slags stoff utenpå. Lurer på om det var noen fargede streker også. Hvert fall på den m47d20 jeg hadde, men skal ikke uttale meg om alle De slangene er gjerne morkne og hard, og ryker bare du ser skjevt på dem. Med mindre de er nyere, så tåler de ikke å bli tatt av og på niplene for retur. Prøvde også å måle slangene og putte på andre slanger med samme dim., men det gikk til helvete. Kjøpte original slange, klippet den opp i riktige lengder, og så var alt fint og flott igjen. Ville først og fremst prøvd å bytte slangene (får alle i en og samme lengde, så klipper man opp selv). Gå for original.
bmw m-power Skrevet September 4, 2014 Forfatter Skrevet September 4, 2014 Bildet har jeg tatt ifra en med samme problem innpå her merka det først med at jeg kjørte og fikk sladd i en sving i ca 80km/t. Fikk diesel på begge bakhjula skjønner du Fant da ut at den slangen hadde hoppa av, så kjente jeg at den var litt "slapp" der man putter den neppå dysa. så derfor gikk jeg over til ny slange i samme dimensjon Var redd for at returen hadde tetta seg, eller diesel pumpa hadde tatt kvelden Kan prøve nye orginale slanger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå