Aleks69 Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Hei, som overskriften sier så miste jeg effekt når motoren er varm, dette er en orginalmotor med kun ettermontert sportsfilter. Har aldrig vært borte i dette før men jeg VET at det skal ikke være sånn værtfall.. Setter stor pris på ALL hjelp jeg kan få! TAKK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Sjekke vanntemp. føler kanskje. For feit blanding når motor er varm. Kan også være lambdasonde, den er ikke aktivt med før motor er varm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks69 Skrevet September 4, 2014 Forfatter Share Skrevet September 4, 2014 Vanntemp ligger på normalt! Men lamda kan jeg sjekke! Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Hehe.. lol.. Tempføleren som går til ECU du må sjekke. Det du ser i instrumentpanelet har ikke en dritt å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Så kan det jo også være at motoren drar for mye varm luft når den blir varm pga åpent filter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 sist nevnte er neppe saken.ville sett på vann tempføler til hjernen. lambda skal heller ikke ha så stor innvirkning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks69 Skrevet September 6, 2014 Forfatter Share Skrevet September 6, 2014 OkiOki! takker for svar! Da må jeg sette meg ned å lese om hvordan i F... jeg får sjekket den xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Prøv med en annen:) Eventuelt ta av ledninga når motor går. Om motoren ikke reagerer på at du tar av ledninga, er den gåen Aleks69 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 6, 2014 Share Skrevet September 6, 2014 Du ohmer den. Multimeter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Jeg er borti noe av det samme selv, min starter innimellom, og når den først starter virker det som om den ikke går på alle sylindre, her virker ikke temp sensor inni bilen, selvom jeg har byttet begge på termostathuset. noen som har forslag til hva som er problemet? og hvor mange ohm skal sensorene ligge på? -Christopher Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå