NBCustom Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Hei, har til salgs en diffbrems av typen 188m med utveksling 3.91. Skal visst stamme fra en ix, men det tør jeg ikke svare på. Jeg kjøpte den til en bil som ble solgt uten at jeg fikk montert den. Litt sandblåsing og lakk hadde nok ikke skadet. Kan evt møtes et passende sted innenfor rimelig avstand selvsagt. Pris: Åpen for bud, må vekk! Ta kontakt på telefon hvis du er interessert. Chatting med pubertal-fjortiser her vil ikke bli prioritert. Tlf: 95 15 66 91 Sted: Kongsberg (Buskerud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Hva ser du for deg av pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Hvis det er ix så er det litt spesielle medbringere på den. Har du de evnt? (ekke på bildet ser jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Spesielle medbringere og viskodiff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 18, 2014 Forfatter Share Skrevet September 18, 2014 Opp! Fortsatt til salgs, utrolig nok. Har fått bytteforslag og mange bud (inkl fire bud jeg har godkjent på 2500-2800kr + frakt), men verken kjøper eller penger har dukket opp av ulike årsaker. Tok et par timer på den i går, og har fjernet lakkrust. Pris kan diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 23, 2014 Forfatter Share Skrevet September 23, 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå