NoRwAkEn Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 (endret) Hei. Er en god stund siden jeg postet nesten samme innlegg, bilen er enda ikke fikset av forsikringsselskapet enda den har stått i 15 fuckings måneder !!! Hatt bilen inne til 3 forskjellige verksteder, men ingen vil ta på seg jobben :'( For en god stund siden var det noen som stjal lyktene å speilene på min e39 528. Er det mye jobb å skifte det fremre ledningsnettet ? Er det evnt noen her inne som er flinke til å enten strekke/lodde ? Hvilken pris ser dere evnt for dere ? Jeg bryr meg svært lite om det er loddet bare det holder. Det er en sen 97mod, forrige eier sa den var bygget om til 2001 front/facelift. Legger med noen bilder av hvordan ledningsnettet ser ut, samt at det trengs litt lodding til speil vs. Takstmannen spurte om jeg ikke kjente noen som hadde et enkeltmannsforetak som kan ta på seg jobben, men hvis noen her inne evnt har det å har veldig lyst til å ta på seg jobben hadde jeg blitt sjeleglad !!! Hvis noen har veldig lyst til å gjøre dette for meg samt få betalt fra forsikringsselskapet for alt kan kontakte meg på nr : 405 26 405 Er litt mere enn beskrevet som må gjøres, men det er det viktigst. Takker på forhånd.MvhKenneth Egidius Endret September 11, 2014 av awt Endret topic og flyttet til ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoRwAkEn Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 bmw må da ta på seg dette her ? Azeton reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Fin jobb å ta en lørdag bare man har alt:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå