Arnty Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 selger nå s38b36n min til fordel for ny motor. er turnkey til e30. * motorfester *ellnett * mismoto alu radiator ( bli solgt med om prisen er rett) * ny clutch ( 765 å 4 pyck sinter) * nyoverhalt topp, bytta 1 ventil, slipt opp alle seter å ventiler i maskin, ventil tetninger osv, men bør måle ventilklaringer. etter overhaling av topp jekk den både finere å bedre. * ny topp pakning å bolter * 6 nye innsugsbelger. * ny lambda sonde. * getrag 280 * i samband med overhaling av topp ble alt vasket i maskin å deretter glassblåst å lakkert så framstår som meget ren å pen, polert alle ventiler. * om prisen er rett for en også med rustfri 3" eksos med 1 potte.. tøff lyd! *omsveisa innsig for å gå klar bkf holder fint følge med s38b38:) negative er at jeg ikkje veit km stand på denne å har ikkje papir på motor, har blitt brukt til prøveskilt kjøring å 2 ganger på bane hoss meg.. motor framstår som veldi bra..ingen olje ånding eller ulyder.. etter byte til 765 clutch ble de rasling i cluch på tomgang når bilen står i fri.. har forhørt meg ang detta å det var vist normalt.... kan evt prøvekjøres av meg ved salg.. motor blir tatt ut ved måndes skifte mest sannsynlig. ser før meg 25\30 k...alt etter hva som skal følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 kan jo være greit å nevne ca hvor i landet den står , da hvis noen skal ha motor og gear på 250kg så er det ikke akuratt bare og sende som brevpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnty Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Hehe de er sant.. Motoren står i ulsteinvik i møre og romsdal:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnty Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Sånn den ser ut i dag... Tok også komp test i kveld å det ser veldi bra ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå