-Roger- Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Er ute etter et kvalitetskit med TUV som også egner seg bra på bane. KW, H&R, Bilstein? Flere? Noen med erfaringer, priser, tips om hvor man bør kjøpe og hva man bør gå for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Tror ikke du kan gå feil der om du sikter på de bedre utgavene. Understellene blir uansett ikke bedre enn det de blir justert til, så to biler med samme kit kan oppleves nokså forskjellig. Strålende fornøyd med kw v3 på min jeg iallefall. R Andersen og -Roger- reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 Det har du sikkert helt rett i.. Bestilte faktisk 1 sett i dag Fikk et knalltilbud jeg følte jeg ikke kunne si nei til. Det ble "Ac Schnitzer Racing suspension kit" produsert av Bilstein dempere. (Vet ikke hvem som har produsert fjørene) Dette blir kanon tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frigstad Racing Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Har du tråd på bilen din så vi kan følge med på oppgraderingen med coilovers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 Jeg kan sikkert lage en ble ferdig montert i går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frigstad Racing Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Det må du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 22, 2014 Forfatter Share Skrevet September 22, 2014 Det må du http://bimmers.no/gallery/album/316-roger-s-e46-m3/ Lagde et galleri hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Trenger du Harman kardon greier enda? http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=51777707 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 Tusen takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Det er jeg som selger så ingen årsak;-) -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 Hehe, skjønte det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå