mads.c Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Hei, holder på med turbobygg på min m50 å lurte litt på om det er mulig å bruke orginal fuelrail sammen med en justerbar bensintrykksregulator. eller må railen byttes ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 du kan bruke en adapter eller sveise om enden av railen. hvorfor legge pengene i justerbar bensintrykksregulator? høyere trykk krever mye av bensinspumpa. større dyser er det du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Kristoffersen Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 hvis han skal ha turbo på m50 trenger han både dyser, btr og pumpe:) kjør på med org fuel rail og org btr i serie med justerbar du trenger ikke gå under grunntrykk uansett (som er 3 bar) snakker av erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Du kan kappe av denne delen som er merka av med rødt her på bildet, på bensintrykkregulatoren. Det funker bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads.c Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 du kan bruke en adapter eller sveise om enden av railen. hvorfor legge pengene i justerbar bensintrykksregulator? høyere trykk krever mye av bensinspumpa. større dyser er det du trenger. Så egentlig hvis jeg tar å bytter pumpe å setter på ny btr, så kan jeg la orginal btr og rail stå ? Du kan kappe av denne delen som er merka av med rødt her på bildet, på bensintrykkregulatoren. Det funker bra. 13531721992.jpg Hvis jeg kapper av denne vil jeg da gjøre den "ubrukelig" slik jeg kan bruke kun en Ekstern btr ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carburetion Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Kapper du av den delen så funker ikkje den lenger. Da er denne ødelagt. Då må du enten kjøpa deg ein ny orginal btr, eller montere på uoriginal etter rail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Jeg har en s52 fuelrail med stillbar btr du kan få kjøpe perfekt til snikbygg osv, stod på bygg med 300whp ca Sent fra min HTC One_M8 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Skal du bruke datasprut så kan du likesågodt bruke original regulator men da kan du ikke helt uten videre justere opp ladetrykket uten å lage et nytt map. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå