fanqua Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Hei, da vil jeg gjerne selge mine bags pågrunn av att jeg skal ta en litt annen retning med min E36 Dette er ett KSport komplett kit til E36, alt du trenger! Jeg har brukt det i litt over en sesong og har ikke hatt noen problemer med det. Du får med: Fjærbein foran med hardhetsjustering og justerbart topplager. Separat luftpute og demper bak med hardhetsjustering. Accuair lufttank og vannfelle, såvidt brukt. Fjernkontroll og styringsboks Kompressor Ventiler Måler og bryter panel som passer inn i orginale fester i midtkonsoll. Plate til kompressor og ventiler, som passer i reservehjulsbrønnen. Og sikkert noen annet jeg har glemt.. 14000,- Kom gjerne med spørsmål her, PM eller på 90743347 Mvh. Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 Befinner seg på lillehammer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert.92 Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Foran å bak tuv på dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet September 12, 2014 Forfatter Share Skrevet September 12, 2014 Dessverre så er det dårlig med tuv papirer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert.92 Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Følger tank å alt med ? Frister men synd at det ikke var tuv å litt stiv pris for meg hva koster dette nytt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet September 12, 2014 Forfatter Share Skrevet September 12, 2014 Jepp, ny pris på lignende kit finner man på ksport sine sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Ring meg dette skal jeg ha . 92224683 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå