Bimmerlorris Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Heisann Har merket at bremsepedalen har vibrert litt ved nedbremsing i lave hastigheter, feks inn mot lyskryss ol. I dag slo abs-lampa seg på, men slukket og kom ikke på igjen etter jeg stoppet den og slo av og på tenningen. Hva skjer ? Håper ikke det er så alvorlig at hele abs-systemet er sviktende Kan det være en bagatell ? Håper det Takknemlig for erfaringer og gode råd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet September 13, 2014 Forfatter Share Skrevet September 13, 2014 Ingen som kan hjelpe ? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Sjekket kast i bremseskivene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet September 13, 2014 Forfatter Share Skrevet September 13, 2014 Sjekket kast i bremseskivene? Det er ikke det. Det er sånn abs-vibrering. abs`n slår inn og vibrerer når jeg bremser rolig inn mot feks et lyskryss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimh Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 diagnose. sansynelig en abs ring som har sprukket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet September 13, 2014 Forfatter Share Skrevet September 13, 2014 diagnose. sansynelig en abs ring som har sprukket Kanskje det. Greia er at det er ikke hver gang jeg bremser at dette skjer, men av og til, akkurat som det er noe dårlig kontakt innimellom. Ved et par anledninger har abs-lampa også begynt å lyse, men slukker og kommer IKKE igjen når jeg skrur av og på tenninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 du har noe galt med en av abs ringene dine jeg har samme problemet på e39en minabs ringene foran sitter bak på hjul lagereneabs ringene bak går rundt medbringer bak hjullager bak tror jeg kan være at en av dem er sprukket og har løsnet slik at ringen står stille under kjøring kan også være en sensor som ikke er god ta en diagnose av abs systemethvis ikke så må du bytte alt å det er dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet September 14, 2014 Forfatter Share Skrevet September 14, 2014 du har noe galt med en av abs ringene dine jeg har samme problemet på e39en min abs ringene foran sitter bak på hjul lagerene abs ringene bak går rundt medbringer bak hjullager bak tror jeg kan være at en av dem er sprukket og har løsnet slik at ringen står stille under kjøring kan også være en sensor som ikke er god ta en diagnose av abs systemet hvis ikke så må du bytte alt å det er dyrt Ok, takk for svar Jeg hører det uler foran i venstre hjullager så jeg har uansett planer om å skifte dette så da passer det jo godt å skifte på begge sider og da kanskje skifte abs-ringer i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Abs ringene foran sitter i selve legeret Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå