UFC Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Hei. SOLGT!Selger mine CSL Replika felger MED dekk.Dekkene ser nye ut og er litt smalere en felgene. Dette gir litt dekkstrekk som ser meget tøft ut.Felgene er rette og fine, rister ikke på noen måter. Verken i 50 km't eller 150 km't. Kan selvfølgelig testes før salg. Sitter fortsatt på bilen min.Eneste som er negativt er at ene felgen er kantkjørt, så ser ikke såå veldig bra ut. Men dette kan lett fikses.Felg Info:CSL Replika19'' Tommer8.5'' Foran9.5'' BakET er jeg ganske sikker på er 45.Sitter hvertfall på min E46 Coupe. Passer perfekt.Dekk info: Nankang Ultra Sport NS 2215/35-19 Foran235/35-19 BakPris: 6.500,- (Kan også ta innbytte i andre felger)Sted: DrammenKontakt: 45 26 90 72 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 ET er jeg ganske sikker på er 45 Og jeg er ganske sikker på at det er lavere. Rundt ET38 (?). Husker ikke helt, men det var de felgene Julian fikk av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 14, 2014 Forfatter Share Skrevet September 14, 2014 Skal dobbelsjekke. Rimelig sikker på at det er 45, hadde av felgen 2 uker tilbake. Men, jeg kan ta feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 14, 2014 Share Skrevet September 14, 2014 Altså, jeg husker ikke hva de er. Gikk ut i fra rundt ET40 foran og ET45-46 bak. Det er jo typisk for disse dimensjonene. Men lurer på om julian nevnte at alle var ca. ET35-38, når han la om dekkene. Men greit å sjekke, slik at kjøper er sikker på at det passer og kan planlegge spacere osv Beklager OT, og lykke til med salg! Er nå gratis bump. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 17, 2014 Forfatter Share Skrevet September 17, 2014 Ja, kan stemme. Bak er det ihvertfall ET45 er jeg 99% sikkert på. Men, riktig det du sier. Greit å få sjekket det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 20, 2014 Forfatter Share Skrevet September 20, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Fant du ut ET foran og bak? Litt kritisk for å få det på F20/21 uten å ta i eller valse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 27, 2014 Forfatter Share Skrevet September 27, 2014 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå