Aroid Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Så ka som kom så fort da. Skulle var 4 uker leveringstid på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Bestilte du kassa direkte fra ZF? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trece Skrevet Februar 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2015 d gjor vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 7, 2015 Share Skrevet Februar 7, 2015 (endret) I går kveld så startet jeg å bytte gearkassen og kom ganske så langt[emoji4] Dagens økt står det igjen å montere deksler, eksos og fylle på olje. Endret Februar 7, 2015 av Aroid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 8, 2015 Share Skrevet Februar 8, 2015 (endret) Mårn: http://youtu.be/ixVxKSUJ9_Q Da var alt klart og ferdig. Neste stopp er innom BMW for programmering av ny gearkasse. Her er olje jeg tappet fra gearkassen. Er kun 6 uker og 200mil siden jeg byttet gearolje og filter. Var vell på tide å bytte gearkassen. Endret Februar 8, 2015 av Aroid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 9, 2015 Share Skrevet Februar 9, 2015 Da har jeg fått bestilt time til BMW(Brages) total opptatering av bilen. Dem måtte ha bilen over natta for programmering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 (endret) Har helt glemt å opptater siden her. Bilen har vært på Brages å fått programmet den nye gearkassen og opptatering. Biler er helt fantastisk go å kjøre no. Silkemykt giring og ingen jaging på turtall. Endret Februar 21, 2015 av Aroid Popza reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 22, 2015 Share Skrevet Februar 22, 2015 det er flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 (endret) Kjøpte en pakke med diagnose og programmer program fra ebay. Da fikk jeg med -DIS v57 -SSS v32 -TIS -INPA Ediabas 5.0.6 -NCSExpert 4.0.1 -NavCoder Kabel obd2 og 20pin ☺ Fått installert det på data men ikke fått prøvd det enda. Er sjuk har influensa sjuk over 1 uke no. Begynner å bli gærn. Endret Februar 27, 2015 av Aroid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 27, 2015 Share Skrevet Februar 27, 2015 dæven det var jo ei grei pakke med diagnose utstyr! uff ja influensa ekke noe moro! er vel høy sesong for det nå >.< du får ha god bedring ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 I går bestilte jeg orginal henger feste og iso fix for å montere barne stol i baksetet. fått autocom diagnose utstyr også. Så har jeg fått lagt inn Windows på nytt. Fått installert bmw diagnose og autocom ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 27, 2015 Share Skrevet Mars 27, 2015 Fyy søren som du står på !! Her må det følges med Aroid og Popza reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 I går fikk jeg en liten pakke fra Gs. Da kom det hengerfeste og iso fix. Fikk byttet motor olje og liten rutine sjekk over bilen. Fant en knirke foring som var slakker i. På alle mine biler bytter jeg olje vær 10000km. Så i dag er det å få kjøpt inn en knirke foring så jeg får bytta den på søndagen. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 Sto opp kl 6 I dag(søndag) for å skru litt. Fikk bytter knirke foring [emoji4] Sjekket også olje nivå på gearkassen samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trece Skrevet Mars 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2015 siden denne bilen er "familie" bilen så ting gjøres fortløpende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå