Gå til innhold

senking av E39 touring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, tenkte å kjøpe ett sett med coilovers til min 97 mod e39 og har et par spørsmål.

Hva anbefaler folket? Tenkt å bruke minst mulig peng, så tenkte TA eller Jom og hadde vært fint om noen kunne legge ut link til noen som selger billig til touring :) btw, har ikke nivåregulering.

Takker for svar på forhånd :)

Skrevet

Ok, hva anbefaler folket av coilovers til en pris under 5k?

Er tydeligvis ikke så lett å få tak i til touring uten nivåregulering.

Skrevet

SUPERSPORT Black Evolution coilovers fungerer veldig bra synes jeg. De har jo KW dempere også. Uansett hva du velger av coilovers blir bilen en del stivere. Så iht pris er nok det noe av det bedre ;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

Hvorfor absolutt justerbart? Jeg hadde 60mm Apex fjærer og gule koni på en sedan tidligere, og merka faktisk ikke store forskjellen i comfort fra originalfjærene. Supersport er ubrukelig hvis du skal ha det lavt, og ha litt comfort i tillegg.

Skrevet

Han var vel på utkikk etter billigst mulig til best pris :)

Da er det vel dyrere å kjøpe senke fjører pg løse dempere?

Skrevet

Kjekt å ha justerbart hvis du bestemmer deg for du vil ha bilen lavere/høyere vel? :)

Når det kommer til hvor lavt jeg skal ha det tenkte jeg ikke på å legge bilen i bakken, bare litt lavere enn den monster trucken den er akkurat nå.

Skrevet

Jeg syns ikke Supersport Black Evolution var noe stivere enn Bilstein B14 på min E46. Ingen av de var mye stivere og noe særlig mer ubehaglig enn orginalt M-Sport som jeg har på min nye bil.

Ville forundret meg om det var så forskjellig på E39.

Og jeg kjører ikke på noen fine og flotte motorveier til vanlig for å si det sånn, så jeg merker slikt veldig fort. :P

Skrevet

Du får ikke klistra touring uten luft til bakken uansett :P

Jeg har heller ikke luft bak, pg min står på det laveste og den er fortsatt for høy >.<

Skrevet

Jeg kjører supersport black evelution med gs sitt camber kit foran :)

Kjøpte fra qwt.no til 5k

Er vel billigst i Norge men sirka 4 ukers leverings tid :)

Den står på det laveste bak, kan ta av justerings skruene bak for å få den litt noen mm lavere men orker ikke med det først :P

Foran er den så lav som jeg får den uten at den har i demperen, 19" felger 8.5" breie med 235/35r19.

Skal jeg ha deb lavere må jeg ha Spacere :)

Ligger bilder i signaturen min (altså tråden min) men slenger ut noen her forde :)

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Skrevet

Så ikke værst ut det da :)

Har noen 17x8 jeg har tenkt å sette på, vet ikke hva jeg skal ha på dekka enda.

Noen som har erfaring med trolltuning? Der jeg fikk prisen på 5k.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...