TheMaa Skrevet September 18, 2014 Skrevet September 18, 2014 Hei, tenkte å kjøpe ett sett med coilovers til min 97 mod e39 og har et par spørsmål. Hva anbefaler folket? Tenkt å bruke minst mulig peng, så tenkte TA eller Jom og hadde vært fint om noen kunne legge ut link til noen som selger billig til touring btw, har ikke nivåregulering. Takker for svar på forhånd
Remi Berg Skrevet September 19, 2014 Skrevet September 19, 2014 Lowtec har også alternativer til din bil til en fornuftig pris.
TheMaa Skrevet September 19, 2014 Forfatter Skrevet September 19, 2014 Så bra ut det, ett av de første setta hvor dem faktisk skriver uten nivåregulering. Så på dette også: http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/bmw/5-serie-e39/ap-sportfahrwerke_1 Men tenkte enda lavere pris, rundt 3-4 eller bør jeg koste på bimmern litt bedre?
TheMaa Skrevet September 19, 2014 Forfatter Skrevet September 19, 2014 Har fått en pris på SUPERSPORT Black Evolution coilovers på 5000kr, regner med at dette er bra?
T.H.O Skrevet September 19, 2014 Skrevet September 19, 2014 Det er alt for stivt å kjøre på etter min mening Sent from my Lumia 920 using Tapatalk
TheMaa Skrevet September 19, 2014 Forfatter Skrevet September 19, 2014 Ok, hva anbefaler folket av coilovers til en pris under 5k? Er tydeligvis ikke så lett å få tak i til touring uten nivåregulering.
JE Motorsport Skrevet September 20, 2014 Skrevet September 20, 2014 SUPERSPORT Black Evolution coilovers fungerer veldig bra synes jeg. De har jo KW dempere også. Uansett hva du velger av coilovers blir bilen en del stivere. Så iht pris er nok det noe av det bedre Sent from my iPhone using Tapatalk
T.H.O Skrevet September 20, 2014 Skrevet September 20, 2014 Hvorfor absolutt justerbart? Jeg hadde 60mm Apex fjærer og gule koni på en sedan tidligere, og merka faktisk ikke store forskjellen i comfort fra originalfjærene. Supersport er ubrukelig hvis du skal ha det lavt, og ha litt comfort i tillegg.
Freakshow Skrevet September 20, 2014 Skrevet September 20, 2014 Han var vel på utkikk etter billigst mulig til best pris Da er det vel dyrere å kjøpe senke fjører pg løse dempere? Sent from my iPhone using Tapatalk
TheMaa Skrevet September 21, 2014 Forfatter Skrevet September 21, 2014 Kjekt å ha justerbart hvis du bestemmer deg for du vil ha bilen lavere/høyere vel? Når det kommer til hvor lavt jeg skal ha det tenkte jeg ikke på å legge bilen i bakken, bare litt lavere enn den monster trucken den er akkurat nå.
Capoldriahn Skrevet September 21, 2014 Skrevet September 21, 2014 Jeg syns ikke Supersport Black Evolution var noe stivere enn Bilstein B14 på min E46. Ingen av de var mye stivere og noe særlig mer ubehaglig enn orginalt M-Sport som jeg har på min nye bil. Ville forundret meg om det var så forskjellig på E39. Og jeg kjører ikke på noen fine og flotte motorveier til vanlig for å si det sånn, så jeg merker slikt veldig fort.
Freakshow Skrevet September 21, 2014 Skrevet September 21, 2014 Du får ikke klistra touring uten luft til bakken uansett Jeg har heller ikke luft bak, pg min står på det laveste og den er fortsatt for høy >.< Sent from my iPhone using Tapatalk
TheMaa Skrevet September 21, 2014 Forfatter Skrevet September 21, 2014 Kan du legge ut bilde av din Freakshow? Og hva slags senkesett har du?
Freakshow Skrevet September 21, 2014 Skrevet September 21, 2014 Jeg kjører supersport black evelution med gs sitt camber kit foran Kjøpte fra qwt.no til 5k Er vel billigst i Norge men sirka 4 ukers leverings tid Den står på det laveste bak, kan ta av justerings skruene bak for å få den litt noen mm lavere men orker ikke med det først Foran er den så lav som jeg får den uten at den har i demperen, 19" felger 8.5" breie med 235/35r19. Skal jeg ha deb lavere må jeg ha Spacere Ligger bilder i signaturen min (altså tråden min) men slenger ut noen her forde Sent from my iPhone using Tapatalk
TheMaa Skrevet September 22, 2014 Forfatter Skrevet September 22, 2014 Så ikke værst ut det da Har noen 17x8 jeg har tenkt å sette på, vet ikke hva jeg skal ha på dekka enda. Noen som har erfaring med trolltuning? Der jeg fikk prisen på 5k.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå