turbo1991 Skrevet September 23, 2014 Skrevet September 23, 2014 Sliter med radioen i min 97 mod E39, gjelder både når jeg hører på radio og når jeg hører på musikk fra tlf gjennom AUX. Det som skjer er at musikken stopper og radioen begynner å pipe, den stoppet ikke å pipe før jeg slår den av. Da jeg slår den på igjen funker den som oftest i 5 -10 sekunder, men noen ganger funker den lengre, det varierer altså. Noen ganger kan den funke i flere timer, men som oftest klikker den med engang jeg fyrer opp bilen. Dette er veldig irriterende. Noen som vet hva problemet kan være ?
Djwik Skrevet September 24, 2014 Skrevet September 24, 2014 har du navigasjon system på bilen din eller har du den standard business radion vil mene at det er radio mudulen din som begynner å ta kvelden
turbo1991 Skrevet September 25, 2014 Forfatter Skrevet September 25, 2014 har du navigasjon system på bilen din eller har du den standard business radion vil mene at det er radio mudulen din som begynner å ta kvelden Ikke noe navigasjon her, er nok den standard business radioen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå