SphinX1985 Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 Har nylig gått til anskaffelse av en bmw 123d for ett par uker siden, er så langt MEGET fornøyd!! Er meget god stand på bilen! Bilen har gått 127 000, ingen ulyder eller slakker noen plasser på bilen. Har hatt både 118d og 120d tidligere, men måtte selvfølgelig ha en 123d og! Planen før vinteren nå er og tectylbehandle bilen, fikse det lille som er av steinsprut på bilen (kun to små merker på lakken man må lete etter), og bilen skal poleres slik at den er klar for vinteren. Når det gjelder andre planer så er det og oppgradere stereoanlegget som er business anlegg, vurderer både dynavin og billigere "kina kopier" som jeg har erfart er ok til halve prisen. samt og oppgradere høytallere. Har Ecotune downpipe liggende som passer til bilen som kanskje skal monteres før vinteren hvis jeg skal ha remapping før vinter med deaktivering av egr ventil. Har sett litt på intercooler til bilen da jeg vet at det er samme kjøling i denne og 120d så det er faktisk litt og hente på dette, kanskje det er noen som har erfaring med dette i forhold til remapping og hvordan effekt man kan forvente? Har tenkt litt på det med stab stag osv for og stive av karroseriet med tanke på en liten plan om nuburgring til neste år! Tips om nettsider som har dette til en kurrant pris? En liten ønsketanke som kanskje er litt overkill er vell kanskje noe letting av karosseri i forhold til karbon panser osv, men det er mest med tanken kanskje! Noen andre tips eller forslag til ting og gjøre? eventuelle linker til diverse ting som jeg kan se på til bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Følger med herl. Foliere lister svart kasnkje? Svarte nyrer. Trodde at 123 hadde større intercooler enn 120d..er ikk performance intercooleren større på 123? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SphinX1985 Skrevet Oktober 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2014 Følger med herl. Foliere lister svart kasnkje? Svarte nyrer. Trodde at 123 hadde større intercooler enn 120d..er ikk performance intercooleren større på 123? Foliere lister svart? hvilke lister du tenker på da? svarte nyrer kanskje ja, det kan bli tøfft ja! er dessverre ikke større intercooler på 123, trodde det, men er ikke det, så er faktisk litt effekt og hente på det pluss at motoren ikke blir så fort varm og "begrenset", ecotune har en plug and play intercooler som jeg vurderer som koster 5000 det blir det blir, gode ting tar tid og koster penger dessverre men skal få gjort mye i vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Tenkte på lister rundt vinduene. performance leppe på bagasjerommet er også fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SphinX1985 Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2014 Har sett på performance leppe på både baggasjerommet og en leppe på fangeren i front! men leppe på fangeren blir uansett aventet med til våren tenker jeg da den blir ufin iløpet av vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå