stig. Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 har en komplett mellomaksel til en e39 530d med 105mm hardykobling, hardy kobling ser forsåvidt ut som er i god stand, den følger også med. aner ikke hva jeg vil ha for den , men ligger nå bare her og tar opp plass så tar gjerne imot bud, kan evnt byttes mot en e39 530d mellomaksel som har 110mm hardy holder til ved Jessheim, men kan sende i post met forhåndsbetaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m535 Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 se topic nei den skal være til bil med manuell kasse ,hehe sitter da vertfall hardy kobling på den men ser nå på gs sine sider at det er samme hardy koblinga, men annen lengd på aksel. så da må jeg faktisk dobbeltsjekke om den er til automat eller manuell, da den til automat var 1530 lang tror jeg og til manuel så var den 1660. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m535 Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 er den til automat så er jeg interesert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 25, 2014 Forfatter Share Skrevet September 25, 2014 er den til automat så er jeg interesert skal se om jeg får tatt et mål av den iløpet av de neste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe12 Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 hei Jeg har en mellomaksel og hardykobling til automat e39 diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet September 26, 2014 Forfatter Share Skrevet September 26, 2014 hei Jeg har en mellomaksel og hardykobling til automat e39 diesel. Send en pm til bmw-m535 da veitu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå