Kristiansan'årn Posted September 24, 2014 Posted September 24, 2014 hey, kikka litt på forumene her, men fant ikke en "oppdatert" eller ny tråd på dette, så.. har en e34 fanger jeg skulle ha lakkert, noen som vet om noen gode lakkerere i kristansand, vest/aust-agder? mottar alt med stor takk
Kristiansan'årn Posted September 24, 2014 Author Posted September 24, 2014 Kan lukkes, fant en 10 min unna der jeg bor. ★sent from my wifi microwave★
bmw-e34-94 Posted August 5, 2017 Posted August 5, 2017 Hva het verkstedet du fant? og hvordan ble resultatet ?
Kristiansan'årn Posted August 5, 2017 Author Posted August 5, 2017 Det jeg fant var ut mot Finsland, men gikk for et i sørlandsparken. Dette er et 3 år gammelt innlegg, du hadde fått svar om du hadde sent meg pm K myren karsosseriverksted OK resultat som nybil lakk, rimelige eller nede ved Marvika, lakk av hjul og understell
bmw-e34-94 Posted August 5, 2017 Posted August 5, 2017 Takk, Skal fikse bilen for rust og skader, og ikke kjent i Agder med lakkverksteder. så greit å kunne gå til et sted som er testet av andre også.
Recommended Posts