RedCab Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Selger ei girkasse fra 635 csi. 1gir ned til venstre. LØST clutch hus Befinner seg i Trondheim området. Bud ønskes. De som vet litt, vet hva dette er verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeo635 Skrevet September 27, 2014 Share Skrevet September 27, 2014 Kan du ringe meg på 90930966 Jan erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet September 28, 2014 Forfatter Share Skrevet September 28, 2014 Kassa har nummer: 262.0.510.00 Getrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kåsin Skrevet Oktober 1, 2014 Share Skrevet Oktober 1, 2014 Kassa har nummer: 262.0.510.00 Getrag Hei Har du andre deler av den manuelle 635 bilen også? Jeg er interessert i kassa og deler for å bygge om min automat til manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Oktober 1, 2014 Share Skrevet Oktober 1, 2014 km stand på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Har desverre ikke andre deler fra denne bilen, da kassa fulgte med et motor-emne jeg handla. Km stand er jeg usikker på. Har ikke vært i bruk siden 1999-2000. Men ingen ulyder eller annet tull da den ble tatt ut av bilen. Har fungert bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Oktober 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2014 Ingen? Er nå preppa for å kunne kjøre kassa med olje kjøler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Ingen? Er nå preppa for å kunne kjøre kassa med olje kjøler. Mange forlanger jo gull for disse kassene , å ja de er sjeldne, men hvis man går utfra at du skal ha 7-8 tusen da, så får man faktisk kjøpt og sveisa om en f,eks 530d kasse, som tåler veldig mye mer. å ikke minst har 15 år mindre slitasje i seg ( nå ser jeg at din ikke har vert i bruk sia 99, men du skjønner sikkert hva jeg mener) så kan jo for din del være greit og setta en ønsket pris, ( ser at du vil ha bud) men er nok mange som kansje tipper du skal ha mer en hva du kansje egentlig faktisk vil ha, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Oktober 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2014 ja jeg forstår. forlanger ikke fantasi pris heller. Sist kassa ble kjørt så fungerte den ypperlig. Den har stått i en M635 csi, og både bilen og kassa ble behandlet fint ingen skraping ved girskifte og ingen ulyder. tappa olja av kassa forven uke siden...og det var ikke antydning til spon eller partikler. kan si 4500 eller bud rundt den sonen der. mvh Stian stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå