Kent Roger Barstad Posted September 27, 2014 Posted September 27, 2014 Har plutselig fått trøbbel med min bmw e39. Den har nå snart stått et år i garasje. Kun kjørt ut å inn av garasjen. Å nå plutselig så har jeg fått trøbbel med alarmen min. Det som skjer er at når jeg åpner døren med fjernstyringa på nøkkeln så går d ca 10sek å så går alarmen av. Å jeg får ikke til å stoppe den. Den må bare få ule seg ferdig. Men d går ann å starte bilen å kjøre den mens alarmen hyler å. Har aldrig hatt dette problemet før. Det dukket opp over natten. Lysene blinker heller ikke når alarmen uler. Så det jeg lurer på er om noen vet hva som kan være feilen å hva som kan gjøres for å fikse det. Kvh kent roger barstad
bjalle Posted October 8, 2014 Posted October 8, 2014 Prøvd med fullladet batteri?ellers kan du koble vekk sirenen midlertidig,sitt bak bensinrøret under høyre innerskjerm bak.
Kent Roger Barstad Posted October 8, 2014 Author Posted October 8, 2014 Skal ta å sette batteriet på lading å prøve. Takk for tipset.
Recommended Posts