Nizzoboy Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Selger karosseri deler ifra en e36 sedan! Prisene er satt litt etter tilstanden på delene. Er åpen for bud! Frontfanger : 400,- Bakfanger : 400,- Frontboks:400,- Kollisjons dempere : 300,- Bagasjeluke (Lite rust!) 500,- Venstre dør forran : 250,- Venstre dør bak :(Lite rust!) 500,- Høyre forskjerm : 200,- Høyre dør forran (Lite rust!) : 500,- Høyte dør bak : /Lite rust!) 500,- Holder til i Oppegård kommune - Akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tmads1 Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Interessert i grillretter og ene skjermen, vet du om forskjermen vil passe på min e36 touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet September 28, 2014 Forfatter Share Skrevet September 28, 2014 Interessert i grillretter og ene skjermen, vet du om forskjermen vil passe på min e36 touring? Grillretter? Mener du grill ramma? Forskjerm passer om hverandra på både touring,sedan og compact! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tmads1 Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Gikk litt fort, grillramme ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet September 29, 2014 Forfatter Share Skrevet September 29, 2014 Bare å komme å hente det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tmads1 Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Du får ikke sendt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet September 29, 2014 Forfatter Share Skrevet September 29, 2014 Jeg har sykt mye deler å skal jeg sende hver del, tømmer jeg kontoen min for bare å legge ut for frakt.. Kan sende men da vil jeg undersøke pris på prakt først, så vil jeg kjøper overfører penger til meg, for så å sende ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tmads1 Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Ta også sjekk pris på frakt da, og gi meg ett pip. Worst case har jeg kanskje en kompis som bor i Follo som kan plukke det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet September 29, 2014 Forfatter Share Skrevet September 29, 2014 Det hadde absolutt vært det beste! Har en 3 uker gammel gutt hjemme å har lite tid til å styre med å pakke inn Forskjermer osv.. Små ting kan gå når jeg har kr på kontoen men ja.. Håper du forstår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tmads1 Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Ja skjønner det, kan bare overføre frakta til deg på forskudd evt da. Men skal høre med han jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet September 29, 2014 Forfatter Share Skrevet September 29, 2014 Hør med han det hadde vært konge ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet September 30, 2014 Forfatter Share Skrevet September 30, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet Oktober 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet Oktober 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet Oktober 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2014 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå