Gå til innhold

E36 helix clutch problem

ckleiv
 Share

Anbefalte innlegg

Har ein e36 320i turbo.

Kjøpte 4 puck helix clutch hos kollevoll racing.

Problemet er at trykkplata bygger ikkje like mye som den orginale. Og svinghjulet mitt er felt inn ca 2 cm til lamellen.

Har prøvd med eit dommelmasse for å sjekke. Men den heller klarte eg ikkje å få nok press på lamellen med trykklplata.

Eg må ha flattsvinhjul til m50b20, har prøvd 5 stk fra ein del 6ere og m20 men passer ikkje heilt på skrue høla.

Er detta vanskelig å få tak i som passer? Har kunn funne spesial svinghjul på google som er flate.

Neeeeed help

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Den trykkplata skulle passe i følge kollevoll. Men da må eg ha nytt flatt svinghjul for å få montert trykkplata. Å det har eg ikkje finni enda. Men kontakta dei i dag å nå lurer dei på om den er feil laga.

Orginal svinghjul er innfelt ca 2 cm til lamellen. Og da er trykkplata byggd ut for å passr nedi svinghjulet, men den helix trykkplata var heilt flat, så har eg prøvd 6-7 forskjellige svinghjul fra forskjellige motorer men mangler litt på skrue høla til trykkplata. Tar ikkje sjangsen på å bore opp. Det var igrunn eit lite problem som blei større

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...