ckleiv Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Har ein e36 320i turbo. Kjøpte 4 puck helix clutch hos kollevoll racing. Problemet er at trykkplata bygger ikkje like mye som den orginale. Og svinghjulet mitt er felt inn ca 2 cm til lamellen. Har prøvd med eit dommelmasse for å sjekke. Men den heller klarte eg ikkje å få nok press på lamellen med trykklplata. Eg må ha flattsvinhjul til m50b20, har prøvd 5 stk fra ein del 6ere og m20 men passer ikkje heilt på skrue høla. Er detta vanskelig å få tak i som passer? Har kunn funne spesial svinghjul på google som er flate. Neeeeed help Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 1, 2014 Share Skrevet Oktober 1, 2014 Hvorfor er dette et problem ? lav pedal ? slurer den ? frigjør ikke clutchen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ckleiv Skrevet Oktober 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2014 Neida. Den trykkplata skulle passe i følge kollevoll. Men da må eg ha nytt flatt svinghjul for å få montert trykkplata. Å det har eg ikkje finni enda. Men kontakta dei i dag å nå lurer dei på om den er feil laga. Orginal svinghjul er innfelt ca 2 cm til lamellen. Og da er trykkplata byggd ut for å passr nedi svinghjulet, men den helix trykkplata var heilt flat, så har eg prøvd 6-7 forskjellige svinghjul fra forskjellige motorer men mangler litt på skrue høla til trykkplata. Tar ikkje sjangsen på å bore opp. Det var igrunn eit lite problem som blei større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå