ckleiv Skrevet September 30, 2014 Skrevet September 30, 2014 Har ein e36 320i turbo. Kjøpte 4 puck helix clutch hos kollevoll racing. Problemet er at trykkplata bygger ikkje like mye som den orginale. Og svinghjulet mitt er felt inn ca 2 cm til lamellen. Har prøvd med eit dommelmasse for å sjekke. Men den heller klarte eg ikkje å få nok press på lamellen med trykklplata. Eg må ha flattsvinhjul til m50b20, har prøvd 5 stk fra ein del 6ere og m20 men passer ikkje heilt på skrue høla. Er detta vanskelig å få tak i som passer? Har kunn funne spesial svinghjul på google som er flate. Neeeeed help
stig. Skrevet Oktober 1, 2014 Skrevet Oktober 1, 2014 Hvorfor er dette et problem ? lav pedal ? slurer den ? frigjør ikke clutchen ?
ckleiv Skrevet Oktober 1, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2014 Neida. Den trykkplata skulle passe i følge kollevoll. Men da må eg ha nytt flatt svinghjul for å få montert trykkplata. Å det har eg ikkje finni enda. Men kontakta dei i dag å nå lurer dei på om den er feil laga. Orginal svinghjul er innfelt ca 2 cm til lamellen. Og da er trykkplata byggd ut for å passr nedi svinghjulet, men den helix trykkplata var heilt flat, så har eg prøvd 6-7 forskjellige svinghjul fra forskjellige motorer men mangler litt på skrue høla til trykkplata. Tar ikkje sjangsen på å bore opp. Det var igrunn eit lite problem som blei større
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå