vegard89 Skrevet Oktober 2, 2014 Skrevet Oktober 2, 2014 Hei. Har kjøpt skiltlysholdere komplett i led. Men hvordan får jeg ut di som sitter der fra før? Er kun glasset man får ut utenfra. Skrudde også opp hele håndtaket som sitter med 4 torx. Men får ikke dradd den langt nok ut for og koble av kabelen til håndtaket. Noen som har noe tips til hvordan jeg får skrudd ut dette? Regner med at hele den delen må ut for og skifte holderne? Mvh. Vegard
eriksen76 Skrevet Oktober 2, 2014 Skrevet Oktober 2, 2014 Så vidt jeg vet, har ikke E46 egne "holdere" som kan byttes ut, må bytte hele listen, da jeg monterte led var det noe som bare erstattet glasset og koblet seg på som en bananpære. Listen skal komme litt ut, ledning/kontakt har kanskje gått fast inni luken.
vegard89 Skrevet Oktober 2, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2014 Okei det er litt rart når dem selger så mye av di holderene til disse bilene, men mulig du har rett. Da burde dem såfall informere om det ved salg av sånne ting. Men da får jeg se hva jeg finner på. Takk for svar værtfall.
eriksen76 Skrevet Oktober 2, 2014 Skrevet Oktober 2, 2014 Det kan jo være at jeg tar feil, men fikk det hvertfall ikke til på min Noen andre kan kanskje bekrefte det. E36, E39 osv... har egen holder man kan bytte ut.
vegard89 Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2014 Ja ikke godt og si Men trur det bare er enklere og sette inn kun led pærer eller sånne som du har satt inn eventuelt hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå