zmikkey Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Har en e34 525 (m50) som skal plukkes. har fått av noen av delene, og mer kommer. men er bare å spørre om det er noe dere trenger. har ikke satt noe priser, så får komme med bud holder til i rogaland og tlf 90163511 M5 lister i god stand, med alle klips lykter i god stand med hvite blinklys Grenrør og effektanlegg med papirer. grenrør er av merke TA Technix, og resten SuperSport er demontert uten å ta av noen av klemmene, så er ingen lekasje, men dette må hentes, om det ikke ønskes at det skal demonteres mer. Mtech 2 Ratt Instrumentpanel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mphr34ck Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 pris på listene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marc95 Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Pris på effektalegg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tholarsen Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Pris på fjærbein? senkesett på bilen eller originalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civx Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Hei pris for manifold å effekt annleg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Listene tenkte jeg meg rundt 1000,- Og eksosen tenkte jeg meg rundt 5000,- komplett med grenrør. Fjørbeine vil jeg vente med, da jeg vil at bilen skal være rullene lengst mulig. Kan ta kontakt når det skal av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evsgr Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 har du diff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Har også et mtech 2 ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Enkelmasse svinghjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 motor og girkasse blir beholdt foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rydningen Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Pris på lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 lyktene er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå