henrikhoe Skrevet Oktober 4, 2014 Skrevet Oktober 4, 2014 Så jeg hadde bilen nylig inne hos Bavaria, trodde det var kamakselsensor som måtte byttes, men måtte bytte gasspjeldet isteden. Vil et nytt gasspjeld forbedre akselerasjon? Jeg syntes bilen drar ufattelig dårlig, vet at det ikke er noe mesterverk, men låne polo'en til en kompis i dag, og den føltes raskere til 60km/t. Og den var vel 60-70 hester, mens min har 120 +-. Har ikke satt meg helt inni hva et gasspjeld gjør, men så vidt jeg forstår har det noe med blanding av luft og bensin
aalgaard Skrevet Oktober 4, 2014 Skrevet Oktober 4, 2014 Det kan ha akselrasjonen å gjøre ja henrikhoe reagerte på dette 1
Azeton Skrevet Oktober 4, 2014 Skrevet Oktober 4, 2014 Gasspjeldet styrer bare hvor mye luft motoren får Bimmernew reagerte på dette 1
henrikhoe Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2014 Gasspjeldet styrer bare hvor mye luft motoren får men hvis motoren får altfor lite/mye luft, kan ikke dette ødelegge for akselerasjonen
henrikhoe Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2014 Det kan ha akselrasjonen å gjøre ja takk
Azeton Skrevet Oktober 4, 2014 Skrevet Oktober 4, 2014 For mye luft? Det går bare ikke. For lite er mulig om det ikke åpner helt. Men høres ikke riktig ut. Sjekk om det åpner helt. Jeg tipper på at det er noe annet
henrikhoe Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2014 For mye luft? Det går bare ikke. For lite er mulig om det ikke åpner helt. Men høres ikke riktig ut. Sjekk om det åpner helt. Jeg tipper på at det er noe annet jeg skal bytte gasspjeldet 20 oktober, fordi det kom feilmelding (EML) og bilen sliter å holde seg på tomgang (noen ganger), så noe er det jo
aalgaard Skrevet Oktober 5, 2014 Skrevet Oktober 5, 2014 hvilken bil er det? er jo som regel gasspjeldssensoren som pleier å være problemet
henrikhoe Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2014 hvilken bil er det? er jo som regel gasspjeldssensoren som pleier å være problemet e46 compact, 316ti kvittering under
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå