cHronilogy Skrevet Oktober 6, 2014 Skrevet Oktober 6, 2014 Er signal kablene til tronic kassa digitale eller analoge? Og (sett fremfra) så skal det gå to stk ledninger ut fra kabelboks på høyre side over innsuget , hva er de til? Takker for svar
SweetBMW Skrevet Oktober 6, 2014 Skrevet Oktober 6, 2014 Du tenker bare på steptronic biten altså¨gir opp gir ned? Et +12V signal fra EGS blir jorda via en transistor som da skifter kassa opp eller ned avhengig av hvilket pkt du tar. Alle signalene består av +12V eller jord. Ang ledninger fra innsuget, et bilde sier mer enn tusen ord.
cHronilogy Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2014 Det har seg sånn lørdag kveld med hodelykt og 12timers skift, klarte å tråkke på enden av kabelen slik at den jeg så fint hadde flyttet på pga rustne eksos bolter, datt ned på vinkelsliperen ZZZZ , mulig å redde?
SweetBMW Skrevet Oktober 6, 2014 Skrevet Oktober 6, 2014 Splitt opp, skjøt de sammen farge på farge.... Er nok ikke verre enn det
cHronilogy Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2014 De to kablene jeg prater om derimot ikke mitt påfunn å klippe vekk, gjelder en m62b44 og går gjennom en gummipropp fremover over toppen(fører side) , vet ikke hva de går til... Tar bilde i morra!
cHronilogy Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2014 Takker sweety SweetBMW reagerte på dette 1
cHronilogy Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2014 Og hva er det som er klippt bort her?
SweetBMW Skrevet Oktober 8, 2014 Skrevet Oktober 8, 2014 Ja du si det du.... ser du hvor de går hen da? Eller i nærheten av noe? Aldri sett BMW bruke sånne farger på sine kabler...
cHronilogy Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2014 Får høre med han som har kødda nedi der da hva han har plukket hvis han veit ^^,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå